Re: Přepínač Síť - FVE

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Srpen 9 12:04:14 CEST 2023

Už se to tu řešilo a pár jedincům se z toho kroutil nehty.... Je to v
pohodě, tedy pokud je spirála suchá a není ve vodě. Vím o 3 systémech co
takto fungují, Dražice dokonce jeden čas podobný systém s DC ohřevem
nabízeli... Dá se navíc poměrně jednoduše implementovat ochrana, že
jakýkoliv svod na DC to odhodí od panelů. Díky absenci měničů a dalších
nepotřebných blbostí má tenhle systém návratnost v řádu několika let... a
dává smysl.