Re: Přepínač Síť - FVE

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Středa Srpen 9 11:46:33 CEST 2023

Prepinat se bude az vystup z MPPT stridace. Tedy stridak kazdopadne.
Staci silnejsi prepinaci rele, nebo 2x stykac, nejlepe s mech.blokaci.
DC prepinat urcite nee.

Mam hotovy MPPT stridac ktery umi ridit prepinani na sit v nastavene
odpoledni hodine,
kdybyste mel zajem.
Vychazi ze Sitonu, ale ted je to dost rozsirene.
Napr. In/out AUX, nastavitelna AUX relatka (pro cerpadlo, napr.) apod.
Wifi (cuca si presny cas z netu, moznost update z webu, ...)

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: <kral.j na centrum.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 9. srpna 2023 10:35
Předmět: Re: Přepínač Síť - FVE

P. Palas, dík za osvětu, to jsem opravdu myšlenkami směřoval špatně. To co
chystám je FVE orientovaná na východ. A bude sloužit jen pro ohřev TUV,
kterou potřebuji v pozdním odpoledni a večer. Do mých úvah pak vstupuje to,
že NT mám částečně v noci a pak 15:00 až 18:00. Říkal jsem si, že sluníčko
bude nahřívat vodu dopoledne a co nestihne, se odpoledne dohřeje ze sítě. A
pak samozřejmě v zimě, kdy nepočítám, že FVE vůbec něco dá.
 Počítám s tím, že celá sestava bude jen panely - jištění - MPPT - bojler a
to bych chtěl doplnit o přepínání síť - FVE. Jenže z FVE je to DC a při
špatné volbě tady vidím riziko vyhořených kontaktů. Proto uvítám jakokoliv
radu stran typu přepínače.