Re: Přepínač Síť - FVE

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Srpen 9 11:04:18 CEST 2023

No a nešlo by dát tomu bojleru buď:

1) druhé těleso a nic nepřepínat

2) třífázové těleso a jednu fázi použít pro FVE

3) pro FVE udělat přídavný okruh malý průtokový elektrokotel, oběhové
čerpadlo, bojler, třeba tak, jak to vidíte tady: Sestava vytápění s
ohřevem TUV v bojleru bez výměníku (ekovy.cz)
<http://www.ekovy.cz/ctirj/index.html?urljednotka=demo6&ovladani=2> (je
tam vadný teploměr za elektrokotlem, jen pro princip zapojení potrubí) a
jakmile FVE něco dá, rozeběhne se i oběhové čerpadlo.

Martin Záruba