Re: parkside závit

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Srpen 9 10:56:06 CEST 2023

Dobrý den,

Ještě se k tomu vrátím.
Doplnil jsem ložisko, nainstaloval hlavičku. Párkrát jsem s tím něco
vyvrtal, obrousil. Aku jsem za tu dobu nabíjel 3x.
Minulý týden jsem potřeboval ubrousit kus "gumové" podrážky na botě.
Brousil jsem asi 10 minut takovým tím listovým smirkovým kotoučkem. Po
cca 10ti minutách začala bruska vydávat divné zvuky. Rozebral jsem ji, a
zjistil, že na motoru úplně odešlo uložení rotoru tak, že civky rotoru
začaly drhnout o stator. Takže jsem vrtačku vrátil do Kauflandu.
Včera mi přišla Dremel 7760, kterou jsem objednal místo toho. Sice cena
trochu jinde, ale mám dojem, že i kvalita tomu odpovídá. Už jenom při
prvním zapnutí úplně jiný zvuk, uložení bez vůlí, bez vibrací, vrtání
daleko přesnější. Sice má jenom jednu 18650, takže 3.7V oproti 12V u té
Parkside. Má o trochu menší sílu, a asi nevydrží běžet tak dlouho, ale
to mi zase až tolik nevadí.  ;-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip