Re: Mosfet s malým RdsOn

Středa Srpen 9 08:16:06 CEST 2023

Tak se podívejte na ten tranzistor
https://www.tme.eu/cz/katalog/?search=P50F10SN-5600&s_field=accuracy&s_order=desc
a v datasheetu na straně 4 na Safe operating area. Pro DC snese při 100V
80 mA, tedy výkon 8W. Při 100 us a 100V snese 8A. Na začátku v mezních
hodnotách je avalanche 92 mJ. To je ta energie, když rozpíná indukční
zátěž a tranzistor se chová jako zenerka.
Teď se podívejte na AOT290L
https://www.tme.eu/cz/details/aot290l/tranzistory-s-kanalem-n-tht/alpha-omega-semiconductor/
Avalanche při rozpínané indukčnosti 0,1 mH je 500 mJ, na straně 4 pro
DC, nebo pro 10 ms max. 5A při 100V, tedy plná výkonová zatižitelnost
500W. Tenhle tranzistor si toho nechá líbit mnohem víc, i včetně
lineárního režimu a v tomhle se podobá tomu starému IRF540.

Anděl