[OT] Re: jake UPS k lednicce/mrazaku?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 8 18:23:27 CEST 2023

Jen technická: když by shodil hlavní jistič, tak určitě nikam nic
neteče. Ani směrem ven.
Maximálně by mohl na zjistit, že je tam napětí.
A že by profík jen tak jistič shodil, a navíc ho pak sobě zase nenahodil
- to mně připadá dost zvláštní.
To už bych spíš věřil na nějakou časovou souhru s něčím jiným.

PL