jake UPS k lednicce/mrazaku?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Srpen 8 17:19:51 CEST 2023

UPS neporadím, ale k tomu "záhadnému" vypnutí mám možná drobnost - byl u nás
někdo od PRE dělat odečet elektřiny (já nebyl doma, jinak bych mu stál za
prdelí) a poté, co odešel, byl hlavní jistič shozený... Nevypadalo to úplně
jako náhoda, obvykle nám to nic "náhodně" neshazuje. Dovedl bych si
představit, že shodil barák, aby se (třeba, možná) doměřil něčeho "navíc",
jako jestli odněkud někam něco neteče (typicky směrem z baráku, ale nemáme
ani FVE, ani čtyřkvadrant). Že mi to sundalo nějakou technologii, servery a
síť ho evidentně vůbec nezajímalo a nevzrušovalo, takže možná pátrat i
tímhle směrem - ne sabotáž, ale úmysl...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "sam.hw" <sam.list.hw na gmx.com>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, August 6, 2023 6:42 PM
Subject: OT: jake UPS k lednicce/mrazaku?

Zdravim,

chtel bych napojit lednicku s mrazakem na UPS.
kdysi jsem nejakou UPS uz mel, ale jsem ji daroval, pro mne byla
nepouzitelna.
ale poucil jsem se z ni, takze uz mam predstavu, co bych od ni cekal.

vydrz: aspon 24 hodin
akustika: pri vyplem sitovem napeti, at probuh nepipa!
hmotnost: at nevazi tunu - umistena by mela byt nasamotne lednicce.
dodatecne udelat jenom zalohovany okruh pro lednicku uz bohuzel nejde
udelat - i kdyz by to bylo nejelegantnejsi, v technicke mistnosti by na UPS
misto bylo.
zalohovat cely kuchynsky okruj je zas asi problem, protoze tam je i
rychlovarna konvice, nebo mikrovlnka. nevim, jestli nevadi vetsi odber pri
pritomnosti sitoveho napet.

24h zalohovani lednicky postaci - chystam jeste watch-dog, co mi posle sms a
mam do te doby koho poslat vyzjistit stav veci.

proc to chci:
dnes nam zkazil navrat z dovolene rozmrazeny mrazak a lednicka.
je mi to zahada: lednicka s mrazakem jsou pripojene na zlvast okruh pro male
kuchynske spotrebice (16A).
v kuchyni po nasem odjezdu nebyl pripojen zadny jiny spotrebic.
podruzny rozvadec je priveden z 3f jistice pro prizemi (25A).
ale vyhozen byl hlavni jistic (tusim 32A), kteri je u elektromeru a je
pristupny z ulice.
veskere rozvody jsou komplet po rekonstrukci pred rokem.
spis mam podezreni na nejakou "sabotaz", nez zavadu ...

dekuji za jakekoliv pripominky

:)