Osciloskop

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Srpen 8 17:42:43 CEST 2023

4051 tam vnese nějaké parazitní kapacity a prosakující proudy v řádu
desítek nA až µA celkem.

Když jsem něco takového zkoušel s AVR, použil jsem jako první ten
invertující, pro veškeré rozsahy a pak za něj další jako ADC driver/bias.

Ten první stupeň měl na vstupu 1M a ve zpětné vazbě nějaké hodnoty pro
zesílení a zeslabení. Bylo to zapojení, kde z toho bodu vedlo několik
sérií odporů, prostě aby se poskládaly vhodné poměry.

U zesilování ty prosahující proudy vadily, tam by to chtělo něco lepšího.

PH