Osciloskop

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Srpen 8 16:51:07 CEST 2023

Ono to původně mělo být jen přepínání 2-5-10, ale napočítal jsem to do
500 a simulace říká, že dobře. Prakticky stejně zesílení 500 bude už
moc, neudrží to asi dobře ten bias. Na vstupu by měl být klasický
kompenzovaný dělič 1/1, 1/100, přepínaný asi bistabilním relé.
Mě jde o to, jestli ta 4051 na vstupu OZ nebude dělat nějaký bordel,
jaký jsem mohl přehlédnout. Prostě mě zarazilo, že takhle řešený
kaskádový dělič jsem nikde neviděl použitý, i když mi to připadá jako
dobré řešení, odpory jsou stejného řádu, sice divných hodnot ale to mi
až tak nevadí.

Mrazík