Re: OT Spotové tarify

Úterý Srpen 8 14:09:48 CEST 2023

Taky by mě to zajímalo. Kolega mi našel nějaký německý program, který by
snad takhle nějak mohl fungovat, ale za licenci chtějí cca 35000 Kč. Tak
to ani náhodou. Ale kdesi snad v televizi někdo říkal, že chtějí založit
startup a chtějí to nějak nabízet lidem. Ale jak - za jakých podmínek,
netuším. Ohledně těch spotových cen - někdo tady kdysi napsal, že po
nějaké registraci budete mít přístup k detailnějším informacím. Snad na
příští čtvrthodinu? Hned mě napadlo, že by se to nějak dalo zkombinovat
s předpovědí počasí. Na Meteocentru mi řekli, že mají taky něco strojově
čitelného. Ale zase nevím, jestli né až po registraci. No a s měničem se
dá komunikovat po RS485, jen vědět, které parametry měnit, aby dělal, to
co chcete.
Ta apka PVmaster, co je ke Goodwe, má dvě části - zrovna včera jsem do
toho koukal. Jedna je pro uživatele a druhá pro firmu, co to
instalovala. Je pod heslem a právě v tom návodu pro instalační firmy
doporučovali to heslo nedávat uživateli.
Ale předpokládám, že přes tu linku RS485 se dá vlézt do všeho ... což je
zase nebezpečné, aby si člověk nepřepsal co nechce, nebo co nesmí
(nastavení výkonového omezení měniče při překročení tolerance síťového
napětí).

Anděl