Re: OT Spotové tarify

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 4 20:31:34 CEST 2023

Myslím, že ne.
Reálná účinnost elektrolýzy je kolem 50% (strana produkce vodíku),
reálná účinnost palivového článku taky někde kolem 50% (strana spotřeby
vodíku).
Pokud byste ten vodík spaloval v turbíně nebo spalovacím motoru, tak to
bude asi ještě míň než ten palivový článek.

Ale do pouťových balónku by byl vodík fajn. Píšu "by byl", protože se
myslím dneska už z bezpečnostních důvodů nesmí používat a musíme
likvidovat hélium.

PL