CH552 - nehral jste si s tim nekdo?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Duben 28 15:20:15 CEST 2023

Dne 28.04.2023 v 0:19 Pavel Kutina napsal(a):
> Uz pro nej mam dokonce vymyslenou aplikaci - u nas se v praci strhla
> takova "zabezpecovaci manie", kdy ruzni sefove prudi, kdyz najdou
> odemcene PC bez obsluhy v dohledu, takze mne napadlo udelat velke
> tlacitko, do nej prave tuhle potvoru a pres USB HID klavesnici simulovat
> Windows+L a zamykat masinu. Takze kdy si to dam na kraj stolu, tak do
> toho drbnu pri ceste kolem a zamknu.

Něco podobného jsem již zveřejnil v amáru. Ale je to zjednodušená verze,
nemá tam to tlačítko. Prostě to náhodně (v celkem dlouhých časech)
posílá různé neužitečné klávesy, jako Win+L, Alt+Tab, Tab, Alt, ...
Teda mám to nahrané na nějaké ATtiny a celé se to vejde do USB portu. Je
to užitečné zejména do plnějších kanceláří/labů, pokud se to někomu
povede podstrčit do portu.
Pak to na sebe nabaluje spoustu užitečných rad od "kamarádů", kteří to
znají. Jako "nemůžeš svačit nad klávesnicí", "nedávej si telefon tak
blízko ke klávesnici, to strašně ruší", "nemáš tam virus? PornHub prej
byl napaden" ... a tak