Instalace Win10

Pátek Duben 28 13:33:21 CEST 2023

No záleží na účelu, já jsem uvažoval nějakou historickou mašinu s ISA/LPT,
kde prostě jede nějaký konkrétní aplikace pro ovládání starého HW. Když vám
umře disk, musíte se v tom vrtat, nahrávat image atd.

Kartu vyměníte kus za kus a jedete dál.

V jednom 386 notebooku, kde není možné nastavit libovolné CHS parametry
disku, mám kartu, která má všechny čísla vyšší než v BIOSu nastavený
harddisk, takže se nevyužívá celá její kapacita, ale funguje to.

P.K.