Instalace Win10

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 28 13:11:52 CEST 2023

Ano, taky mám nějaké historické CF karty v podobném nasazení.
Ale mám pocit, že dneska už je to s jejich dostupností dost špatné.

V čem bych si ale dovolil nesouhlasit (aspoň v mém případě) je to, že je
lepší mít druhý disk a ne image.
To image je bezporuchové a "věčné", protože s každou technologickou
změnou ukládání dat (PATA, SATA, SSD, různá síťová úložiště) vždy
samozřejmě přemigruji veškeré své archivy.
Není to problém, protože každá nová generace má vždy výrazně vyšší
kapacitu. Je to až nedůstojné, že archiv celé mé práce za mnoho let má
dneska míň než nějaký film.

Kdežto životnost druhého disku, a navíc snadná možnost jeho ztráty či
poškození, si o problém přímo říká.
Navíc jsem bordelář ve fyzických věcech, které se mi nekontrolovaně
množí a samy se různě schovávají. Kdežto v datech mám pořádek.
Ale to samozřejmě můžou mít jiní lidé jinak.

PL