CH552 - nehral jste si s tim nekdo?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Duben 28 00:19:30 CEST 2023

Tak jsem ucinil prulom - zadrhel byl v tom, ze si s tim chci hrat pod
Arduinem. A protoze 552 nema vyhrazenou oblast pro seriovy bootloader, tak
je soucasti kodu. Akorat, ze v Arduino IDE to neustale ocekavalo, ze to
pojede pres seriak (ackoli by to melo umet i primy pristup) a nedarilo se
tam ten kod s bootloaderem nahrat.

Takze jsem nakonec stahnul od vyrobce programovaci soft, ktery tu 552 nasel
primo na USB, v Arduinu jsem si vygeneroval nejaky blikac (ktery ten
bootloader obsahuje), z nej jsem si vyexportoval HEX do toho cinskeho toolu,
tim jsem to do 552 nahral a od te doby sama pozitiva a socialni jistoty,
dela to nejaky virtualni seriak a pres ten se to nahrava.

Takze dobry.

Uz pro nej mam dokonce vymyslenou aplikaci - u nas se v praci strhla takova
"zabezpecovaci manie", kdy ruzni sefove prudi, kdyz najdou odemcene PC bez
obsluhy v dohledu, takze mne napadlo udelat velke tlacitko, do nej prave
tuhle potvoru a pres USB HID klavesnici simulovat Windows+L a zamykat
masinu. Takze kdy si to dam na kraj stolu, tak do toho drbnu pri ceste kolem
a zamknu.

Pavel Kutina