CH552 - nehral jste si s tim nekdo?

Libor xlibor na tiscali.cz
Středa Duben 19 21:20:41 CEST 2023

Ale zase proč by u těch vyšších byla zvlášť uvedena Code Flash?
alespoň teda v té tabulce zde: https://chiptron.cz/news.php?readmore=631

Jediné rozumné vysvětlení mě napadá, že by ty vyšší modely uměli sami
zapisovat do své Flash, jinak to asi smysl moc nedává.
Tak pokud něco zjistíte, tak se určitě podělte, docela by mě to
zajímalo, jak to číňan myslel.

Libor