Instalace Win10

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 26 23:14:52 CEST 2023

Já jsem mentálně zamrzl u W7, ale myslím, že je to stejně i u dalších verzí.
Nainstalovat W64 je (podle mě) lepší, protože na nich můžu stejně dobře
provozovat programy 32b i 64b.
Kdežto na W32 spustím jen ty 32b. A tyhle 32b verze už u spousty
programů nejsou k dispozici.

Na 64b Linuxu musím explicitně nainstalovat podporu pro 32b. Tedy v
podstatě navíc knihovny v 32b formátu.
Ale na W to myslím bylo a je automaticky k dispozici vždy.

PL