Instalace Win10

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Duben 26 22:24:11 CEST 2023

Chtěl jsem se zeptat zhruba na to samé, ale s Win už léta nedělám a
nechtěl jsem být za blbce. Když se objevily první 64-bit Windows kdosi
na mě chtěl předělat aplikaci z 32-bit (byly k tomu zdrojáky v C++) na
64-bit. Jenže modernější překladač už si s tím moc netykal a vypadalo to
na ukrutnou práci. A tehdy mi člověk, kterého pokládám za experta na Win
vysvětlil, že většina aplikací na 64-bit systému je stejně 32-bitová. V
této době přechodu to bylo asi pochopitelné. Což mě jako linuxákovi bylo
sice dost divné, ale proč ne. Vlastně ani nevím, jestli jde na linuxu
nějak kombinovat 32 a 64-bit kód. Protože to nějak nepotřebuji.

Mrazík