Re: [vytahování] bleší cirkus --> PCB motor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Duben 26 21:25:15 CEST 2023

Natočil jsem video toho svého dvoufázového zázraku.
o dost jednodušší prostředky - normální potenciometr, normální tlačítko,
buzení pomocí A4988, která má špatně nastavené mikrokrokování, takže
reálně dělá sotva půl kroky.
https://youtu.be/0_Uk20xFKrY