RE: [vytahování] bleší cirkus --> PCB motor

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Středa Duben 26 20:54:17 CEST 2023

Zdravím.
Kdyby to byl tenký dvoustranný plošák, šlo by to i bez těch prokovů? Třeba s malinko větším proudem -->1A ?

Zdravím
Ladislav Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Wednesday, April 26, 2023 1:08 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [vytahování] bleší cirkus --> PCB motor

WARNING: This email originated outside of the company. DO NOT CLICK links or attachments or enter any information into forms unless you trust the sender and know the content is safe.

"no normálně - USB nabíječkou" :)

Tedy třífázový jsou přímo 5V spínané nějakým 6A fetem. Dvoufázové mám puštěné na 12V a sériový odpor 100Ω. Tam je omezující minimum cca 8V pro A4988.

---------- Původní e-mail ----------