Re: OT: jak pokročila digitalizace zdravotnictví

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Duben 26 10:34:15 CEST 2023

Dobrý den,

to taky není dobré, že ve zdravotnickém zařízení jsou ochotni do počítače
připojit neznámou flashku, kterou jim někdo přinesl. Pak máme "zašifrované"
nemocnice ransomwarem.

--
S pozdravem
Ing. Martin Vancl