Re: OT: jak pokročila digitalizace zdravotnictví

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Duben 26 09:19:26 CEST 2023

Dobrý den,

Já si nosím flešku, a když mě zrentgenujou, tak jim ji dám, ať mi to na
ni nahrajou. Většinou je to bez řečí.
Teď se dívám na rentgen zubů - obě čelisti, všechny zuby. Je to v
adresáři Export_dimaxis, obrázek jpg v rozlišení 2768x1143x8,
a ještě je u toho textový soubor s tímto obsahem:

PATIENT_ID= rodné číslo
FIRST_NAME=Aleš
FAMILYNAME=Filip
BIRTH_DATE=