Re: OT: jak pokročila digitalizace zdravotnictví

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Duben 26 10:26:18 CEST 2023

Dobrý den,

Rentgen jednoho (dvou) zubů dělá normálně zubařka. Do pusy, za zub který
chce rentgenovat mi vloží plastový obdélník cca 3*2cm s vyvedeným
kabelem. Ten si tam držím, na prsa mi dá olověný chránič. Odejde vedle,
a potom mi ukazuje rentgen přímo na PC. Nemám představy, kolik záření
jde mimo, ale chystám se příšte vzít sebou geigrův počítač, co mi to
schválně ukáže.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip