Re: OT: jak pokročila digitalizace zdravotnictví

Středa Duben 26 10:14:30 CEST 2023

Když vám dělají u zubaře panoramatický snímek, tak dostanete vestu, ale na
hlavě nic nemáte. Dtto když vám dělají i obyčejný snímek jednoho zubu (ale
to nevím, jestli se ještě dneska dělá).

Přežil jsem to, rakovinu mozku nemám.

P.K.

st 26. 4. 2023 v 3:22 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>