Re: jak pokročila digitalizace zdravotnictví

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Duben 25 17:37:00 CEST 2023

podle mojich zkusennosti a meho okoli co se ve zdravotnictvi pohybuje,
je to presne takto.
bida z nouzi + cerna dira na prachy.
tomik.
p.s. a poznamky, ze muzu byt rad, ze nejsem v "africe", tam je to se
zdravotnictvim jeste horsi jsou zbytecne.