Re: OT:mech Sušička prádla

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Duben 24 14:54:06 CEST 2023

Zpětný ventil tam není, není k tomu důvod. Ale jestli to bude fungovat
si nejsem jistý. Kdysi dávno se mi na prastaré jednotce, která neměla
hlídání pořadí fází, podařilo zapojit kompresor obráceně. Divně vrčel,
ale běžel. Dalo by se tedy čekat, že bude chladit místo topit (jednotka
měla jen kapiláru, ne expanzní ventil), ale spíš nedělal nic. Je fakt,
že tak běžel asi 20vteřin, než mi to došlo.

Martin Záruba