tip: potrebuji regulator/termostat, autotunig pt100 232/485 pripadne sit + pc sw pro ovladani a sledovani ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Duben 22 12:54:28 CEST 2023

P.S. nečekal bych, že se regulační parametry té trouby budou v čase moc
měnit, takže si je můžeš někam ukládat a předělat auto kalibraci na auto
korekci. Ušetříš si tím jedno zapnutí.