tip: potrebuji regulator/termostat, autotunig pt100 232/485 pripadne sit + pc sw pro ovladani a sledovani ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Duben 22 12:52:19 CEST 2023

Ahoj,

a jenom doplnit nějaké rozumné čidlo k tomu Arduinu? Respektive asi teda
k tomu arduinu doplnit trochu víc harampádí, jako třeba ethernet a
doprgat si vlastní PID nebo tak něco?
Pokud jako arduino prohlásíš ESP, tak "zdarma" dostaneš WiFi(č). Nevidím
na tvé aplikaci nic, co by vybočovalo ze středoškolské semestrální
práce. Pokud tedy netrváš na opakovatelnosti, nebo nějakách ISO/CE a
podobně, ale podle trouby za 500,- bych je moc nečekal.