HiFi

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Duben 18 14:16:14 CEST 2023

Ahoj,

jak to tak chodí, tak jsem zase udělal drobný upgrade svého domácího HiFi, který je vlastně downgrade, ale nevadí.
Vzal jsem to trochu radikálně, takže jsem vyřadil všechny komponenty a nahradil je jedním receiverem s dostatečným počtem integrovaných hloupostí. Tím pádem mi komponenty nějak přebývají a klidně bych je někomu posunul. Každá ta komponenta má nějaké své drobné ALE, které mi říká, že bych je raději nechal někomu z konference, než se snažit je prodávat na ebay.

V nabídce je třeba zesilovač Technics SU-V500 https://www.hifiengine.com/manual_library/technics/su-v500.shtml který má rozpadlý potenciometr na "balance". Tedy při otáčení šustí, když se při otáčení mačká, tak dělá co má, ale když se zatáhne, tak hraje pravej kanál 100% a levej téměř 0%. Mám k němu servisní manuál (je i na webu s odkazem). (dodělal jsem na něj zdroj 5V s USB konektorem, kterej napájel toslink konvertor a bluetooth receiver)

Pak je tu DVB-T (bez dvojky) PVR twin tuner od mascomu (asi Mascom 1321T PVR), dva tunery, harddisk, USB, ... hezkej strojek, ale trochu za zenitem.

Nebo krásnej CD/DVD přehrávač panasonic (192 kHz). Nějak už jsem delší dobu nepotřeboval pustit žádné DVD a nějak nevím, kam bych připojil scart kabel.

Pak je tu Yamaha FM tuner. Ten jedinej nemá žádné "ale", ten prostě funguje, jen odnesl upgrade.

Ještě klidně (pro)dám toslink konverter (asi tento: https://www.aliexpress.com/item/4000324942833.html)

Představa je taková, že bych komponenty nechal zaskladněné doma tak dva týdny, "než si to sedne" a pak bych se jich pozvolna začal zbavovat. Má někdo o něco z toho předběžný zájem?

Díky