Re: Zemní smyčka

balu balu na k-net.fr
Úterý Duben 18 08:24:45 CEST 2023

je tazko pochopitelne, preco je v audio komunite tak oblubene "zemnenie
do hviezdy". Vytvara sa tym este viacej sluciek a zhorsuju presluchy.
nefunguje to, ale je to na urovni viery. Tak to treba pouzivat.

Do obrazku som zakreslil dve, mozeme pokracovat. Impedancia vodicov uz
na audio frekvenciach je vyrazne vyssia ako ich jednosmerny odpor.
Hviezda je najlepsi sposob ako si do krabice priviest rusenie z vonku a
zasrat si vsetky signaly. Navyse kazdy s kazdym :-)

b.