Zemní smyčka

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Duben 17 20:04:32 CEST 2023

Zdravím. Kompletuji krabici kde bude x desek plošných spojů. Budou tam
4 malé zdroje s trafem (cca 5-10VA), deska předzesilovače pro MM/MC,
deska zesilovače na sluchátka, IR přijímač pro motor-potenciometr,
deska s relátky (přepínač vstupů) a BT modul. Na krabici budou cinche
(vstupy/výstup) a SMA pro anténu BT.

V krabici jsem si mimo jiné vyvrtal díru pro šroub M5 pro očka kde by
se sbíhaly země. Konektor napájení 230V mám "počítačový" včetně filtru
(z nějakého starého monitoru).

Jak se vyvarovat zemní smyčce? Zem z 230V mám ukostřit na společný M5
šroub? Cinche mám od skříně izolovat? Jsou na nich k tomu účelu
plastové kroužky... SMA konektor na anténu mám také izolovat? GND ze
sekundárů traf mám spojit na M5 šroub? A co se signální cestou?

Nějaký názorný příklad jsem našel "u pavouka":
http://www.pavouk.org/hw/leachamp/chassiswiring.png

Děkuji