Re: OT:mech Sušička prádla

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Duben 17 12:29:10 CEST 2023

Je dost pravděpodobné, že únik chladiva je někde mezi lamelami. Pokud to
není zjevné kde, je otázka, zda je to rozumně opravitelné.

Místo smáčknuté trubky lze naletovat ventilek, to není až takový problém.

Kompresor nejspíš bude v pořádku. Ale asi má cenu spíš pro chlaďaře nebo
někoho kdo chce vyrobit nějaký atyp. Já třeba udělal zařízení, které v
jedné místnosti chladí (nemám sklep) a teplo dává buď do výměníku a pak
do ohřevu TUV nebo do zdarma získané vnitřní jednotky klimatizace,
kterou může přitopit u bazénu.

Tlak sice dá docela slušný, ale je stavěný na oběh chladiva, ve kterém
je olej. Takže jiné použití je dost problematické.

Martin Záruba