Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Neděle Duben 16 16:58:39 CEST 2023

Já použil trafa Wurth Elektronik 750312504
https://cz.mouser.com/ProductDetail/710-750312504

Pavel
> Od: "Miroslav Mraz" <mrazik na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 16.04.2023 14:41
> Předmět: Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Střelím od boku - železo prachová jádra ?
 Mimochodem, nedávno jsem něco hledal a našel jsem u TME optrony, které
 umí přímo budit CMOS/IGBT dokonce i za rozumný peníz. Třeba by se to
 dalo použít.

 Mrazík