Re: Re: digestoř pro pájení

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Duben 14 17:41:32 CEST 2023

Ano, je něco jiného jít postupně někam na vrchol kopce a něco jiného
najednou ta změna skoková.
Síla tam je velmi slušná na dveře, nejdou otevřít, dokud se neudělá mezera.
Mám vyzkoušeno, že s běžným PC ventilátorem s rourou 1,5m to vůbec
nefunguje - není viditelné, že by kouř z pájení odcházel.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>