Re: digestoř pro pájení

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 13 01:57:39 CEST 2023

Ještě jsem dal gůglit "závislost tlaku na nadmořské výšce"
A vypadlo na mě:
Úbytek tlaku vzduchu činí v nadmořských výškách do 1 km zhruba*1 hPa na
10 m výšky.*
To znamená, že lepší z těch větráků ze zprávy z 23:48, udělá max. změnu
tlaku, jako vyjít o 3 patra výš.

Nevím jak ostatní, pracuju v pátém patře a hlava mě z toho nebolí:-)

Takže pokud má podtlak od větráku způsobit bolení hlavy, tak jedině
nasátím nějaké bolehlavné chemikálie.

PH