Spinac baterie

Středa Duben 12 17:43:03 CEST 2023

500Kc bych teda v ramci solarnich cajku nepovazoval za vysokou cenu, jen
za prepetovku jsem dal 1500... Koupil bych novy a netahal takove proudy
nebo nejaky vic dimenzovany, nadeje do Ciny bych vetsi nevkladal. Navic
mi moc nedava smysl nabijet auto z baterky, leda, ze mate tak 100kWh.
Ja mam na baterce mam pro odpojovani nozovou pojistku, jinak to odpojuju
pres mosfet z BMS a nejiskri to, ale jeden modul ma jen 50Ah/48V a
pocitam s proudem do 50A ;-)