Re: Ročníková práce - posouzení zapojení

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Duben 12 14:50:25 CEST 2023

No je fakt, že ten konídk je na desce nepochopitelně daleko, přitom by
šel snadno dát těsně ke švábovi. Doufám, že student co to navrhoval, za
tohle dostal aspoň 1 bod do výsledné známky. Ona teda celá působí dojmem
"nemám na to čas".

Tohle je prostě typická věc, co se musí zdůrazňovat, že pravidla pro
blokování se dodržovat musí, i když zdrovna tady ten 1 ks fungoval
přestože je blokováno prasácky, nebo vůbec. Nikdo neví, jestli bude
fungovat za jiného počasí, při jiným napětí v síti, až to postaví někdo
jinej, z další várky součástek, ...

PH