Re: Ročníková práce - posouzení zapojení

DeeJay deejay na email.cz
Středa Duben 12 08:27:42 CEST 2023

jojo tak se to chová,
zapnu AC 24V, rozsvítí se napájení a po sekundě kontrolka omezení
proudu, na výstupu není napětí
vypnu ac, počkám až zhasne kontrolka omezení, znovu zapnu a najede to
... a funguje normálně
Proto uvažuju, že je potřeba ošetřit nějaký "hazard stav"

Jara