Re: Alizdroj (was Re: Ročníková práce - posouzení zapojení)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 11 21:16:33 CEST 2023

Můj starý asi taky možná 15 let má přepínání obyčejným přepínačem.
Přepínání mám  AC, odbočka trafa jinak by to asi nešlo jednoduše...To
přepnutí funguje bez "díry" na výstupu...
Jeden ze studentů si dělal automatiku s relé, které spínal výstupním
napětím přes zenerku.
Ale to nefungovalo dobře, tak k tomu pak dodělal nějaký komparátor s
hysterezí a to už snad bylo OK.
Ale byl jsem u něj před několika lety a ten zdroj stále používal s tím, že
ta automatika zas přestala fungovat, tak relé zašprajcoval sirkou na
odbočce 24V a
už se k tomu prý nedostal, takže to už asi zůstalo navěky...

Ten zdroj má opravdu skvělý poměr cena/výkon a funguje výtečně. Jen je
dobré nahradit potenciometry víceotáčkovými...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>