Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 11 17:28:14 CEST 2023

Že to neví regulátor přeci není problém nějakého battery managementu.
Je to blbě navržené už od počátku. Nevidím jediný důvod, proč regulátor
nemůže pracovat se sníženým napájením = sníženým výkonem,
když ještě např. 80 procent akupacku na to má...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>