stm32 registro trapeni

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 11 16:48:27 CEST 2023

> STM32 ucime v assembleru i C

A hovorite studentom, nahlas a velmi vyrazne, ze kniznice su zlo samo, ze
je to krasne vydlazdena cesta priamo do pekla? :-)

Na jazyku zalezi dost malo v tomto pripade.

> RTFM kvuli studiu registru me uplne nebavi, zvlast kdyz tam neni o te posloupnosti vykonavani mnoho napsano..

A to je moja chyba? Roky nariekam vsade kde idem, ze treba dokumentaciu
dokumentaciu dokumentaciu a slusne priklady s dokumentaciou.

> Q na uplnem konci oznaceni MCU znamena vestaveny menic

To je velmi malo aj moja chyba, teda ak sledujete moje gotcha. Mam to v
zozname, ale bohuzial to este nemam napisane. Ked som s tym pred asi 3
rokmi zacinal, mal som material na asi 3 roky; teraz mam material asi na 3
roky.

wek