Re: Ročníková práce - posouzení zapojení

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pondělí Duben 10 23:05:37 CEST 2023

Dobrý den všem.

Podobný zdroj jsem si kdysi sám stavěl a chodí dosud k plné
spokojenosti. Omezení proudu mi funguje také dobře.
Nekmitá Vám ten zdroj? Vím, že podobné zdroje při nevhodném návrhu rády
kmitaly. Pak to topilo a výstupní napětí si dělalo co chtělo.

S.P.