Ročníková práce ?=-=?ISO-8859-2?Q? posouzení zapojení

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Duben 10 11:12:56 CEST 2023

On Mon, 10 Apr 2023, Bitovod wrote:

> Jo a dcela zajímavá je ta indikace zapnutí LEDkou z AC strany - možná by se
> stálo za to podívat, jaké závěrné napětí ta LEDka snese, ale 35V to nebude
> téměř jistě.

Tohle funguje ale ni to uplne OK. Jednou jsem to pouzil a pak jsem si
rikal kde se na usmernovaci berou takove jehlove pulsy na hladkem
prubehu napeti. A ejhle - ta LEDka ze vzdy zaverne prorazi ale odpor
zalimituje proud takze se neznici a ten jev se opakuje.

Jestli to ma vliv na zivotnost LED tezko rict, ale zvysuje to ruseni.