Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Duben 9 20:28:03 CEST 2023


Jak to je v těch autech, když i slušná firma jako Yamaha Motor neumí 
udělat rozumný
management baterek na kole.
A to ty cyklobaterky budou v poměru na kapacitu možná i dražší než ty v 
autech.
Takže to není ten případ, že tady by museli šetřit každý cent a tam 
mohli rozhazovat.
A sériovost výroby tady bude taky velká, takže cena vývoje se snadno 
rozpustí.

PL

********************

Dne 9.4.2023 v 19:04 Jan Kuba napsal(a):
> Jen pro zajímavost, teď mám na stola baterku z kola ( Yamaha)
> 10x čtyřparalelní kombinace, 3 roky v provozu , naježděno 2100km.
> Teď vybito už po 8 km jízdy.
> Měření po vybití je:
> 3,97
> 3,99
> 3,99
> 4,01
> 0,16
> 3,89
> 3,97
> 3,94
> 3,77
> 3,69
>
> Ty čtyři články mají kapacitu  0,18Ah - měřeno na BT-C3100
> Další čtyřčlánek namátkově vybraný 9,3 Ah, chci změřit všechny další.
>
> Baterky naprd udělaná, balancér jen při nabíjení. Při vybíjení nic, 
> baterku odpojí vnitřní elektronika při napětí okolo 29V.
> Zkoušel jsem nabít a vybíjet, už při zatížení 2A padne napětí vadného 
> čtyřčlánku na nulu asi za 3 minuty.
>
> Bude se to blbě vyměňovat, je tam celistvý plech nabodovaný na 
> články... viz obrázek
>
> Jen tak pro zajímavost - majitel si již koupil  baterku novou - za cca 
> 6260kč.
> Takže to vychází 3kč/km... pěkně děkuju to je vážně výhra to 
> "elektroježdění"
>
> Nechápu, proč to není udělané "pořádně"...
> Já dělal s Li-on 18650 a při "slušném" cyklování jsem se dostal na 
> 4600 cyklů  pro dvoutřetinovou kapacitu...
>



Další informace o konferenci Hw-list