OT: H2O2

Pátek Duben 7 13:14:34 CEST 2023

Rozpad kostí? No nevím, v jaké koncentraci to vadí. V Poděbradech v
okolí skláren, kde se leptalo sklo, byl fluorovodík ve vzduchu a lidi
dostávali odškodnění prý aby se mohli každých snad 6 let vyměnit skla v
oknech a něco se říkalo i o střešních taškách. Skla tam opravdu ztrácela
lesk. Kamarád, co bydlel kousek od skláren, měl tatínka chemika a
neříkal, že by měli nějaké zdravotní problémy.

Anděl