Re: OT: Delta 3D tiskárna

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Duben 7 01:00:18 CEST 2023

Jo. Našel jsem pak jako cenově k užitné hodnotě nejlepší flash forge
guider2 a kingroon, ta malá mrcha tiskne dost dobře když se zavře a dá
se nad to cívka na ložiskách. Co se týče hezkosti tisku, tak nevím
jeslti jste někdy u 3D disku narazili na to, že je to tak dokonalý, že
je to vlastně úplně hnusný ale jako fakt je z toho úplně na blití,
protože to udělá odražené světlo z toho v jedné rovině - a to je ten
jejich Creator 3 pro, ale to je profesionální tiskárna a odpovídá tomi i
to drbání s ní a cena taky, je to spíš na dvousložkové kovy, které se
vyplatí.

Co mi ale není jasné, jak se musí u PETG dávat ve sliceru tryska nahoru?
S PETG zatím netisknu, ale budu.