OT: H2O2

ahorna na seznam.cz ahorna na seznam.cz
Čtvrtek Duben 6 20:33:35 CEST 2023

Dnes už se ta neutralisace ani nedoporučuje, jen voda, jinak se uvolní další
teplo a popálenině to nepomůže.

Aleš Horna

"---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Mraz <mrazik na volny.cz>
Datum: 06.04.2023 20:23:46
Předmět: Re: OT: H2O2

Tak to v té fixce nebyla kyselina fluorovodíková. Já to zažil na
Poldovce v laborce, kde se tím rozpouštěla struska v platinovém kelímku
a pak se to nějak vypalovalo. Laborantka si to nějak nešikovně vylila na
ruku, když to nesla do pece, sice to skoro okamžitě opláchla a
zneutralizovala jedlou sodou, ale dodnes si pamatuji jak ječela bolestí
než přijela ambulance. Děsivý zážitek.

Mrazík