OT: H2O2

Čtvrtek Duben 6 20:02:53 CEST 2023

Travex byl snad jen na obcanku ne? Me musel pixlu koupit otec ale srandy
se s nim uzilo, hlavne, kdyz nam raketka vletela na lavici, kde se
susila hromada dalsich nacucannych papiru, lavicka pak mela zajimavy
design kdyz to dohorelo ;-)
Jeste vetsi sranda byla s elektronovyma sponama smichanyma s
hypermanganem a nacpane do papirove trubky. Trosku problem vzniknul,
kdyz jsme to odpalili na snehu, to ten cerveny kruh o prumeru 20m byl
docela napadny ;-)