H2O2

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Duben 6 17:36:39 CEST 2023

z nejakeho e-shopu:
//
Od února 2021 se mění způsob prodeje a nabytí Peroxidu vodíku, který dle
nového Nařízení (EU) 2019/1148 spadá do kategorie prekurzoru výbušnin.

Dle nových podmínek bude umožněn prodej a nabytí pouze na IČO po
vyplnění prohlášení a ověření totožnosti. Bez potvrzeného prohlášení a
ověření totožnosti nebude možné prodej uskutečnit.
//
t.
https://eshop.oqema.cz/cs/peroxid-vodiku/53-peroxid-vodiku-30-pa-kanystr-20l.html

AJT SERVIS s.r.o.