OT: H2O2

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 6 17:36:31 CEST 2023

Já bych to komentoval slovy "Snaha byla" :-)

Už jsem dlouho peroxid nekupoval, ale čeká mě nákup chemikálií pro DDM,
včetně peroxidu, tak se uvidí. Jestli ho prostě převedli do stejného
režimu jako třeba kyselinu dusičnou, tak bych v tom neviděl problém.
Posledně jsem kupoval sírovou, dusičnou, octovou, peroxid, chlorečnan,
dusičnan, nějaký další soli, sklo, ... Jen je k tomu potřeba založenej
účet s IČO.

Děti co si chtěj zkusit peroxid acetonu, překecaj tu kadeřnici, ta jim
trochu naleje a oni v nejhorším přijdou o nějaký to nešikovný maso:-)
Terorista co chce dodávku téhož, by musel obejít všechny kadeřnicktví v
Praze, stejně by to bylo málo. A ty kadeřnice jsou ukecaný, znaj se mezi
sebou, ... výsledkem bude velmi podrobnej popis chlápka co chce
podezřelým způsobem spoustu peroxidu.

PH